5 sierpnia 2013

Zaczynamy!


Cześć!
I tutaj mam ochotę zakończyć tego posta. Ale nie, nie poddam się. Napiszę wszystko co powinno się znaleźć w pierwszym poście. 
Mam na imię Stasia. Nick Sia Siaa wziął się z zamierzchłych czasów dzieciństwa, kiedy to moja siostra i ja nie umiałyśmy poprawnie mówić. 
Uwielbiam czytać książki i dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Czy mi się uda? Nie wiem. Pisanie recenzji to nie taka prosta sprawa. Ale postaram się i może spodoba się Wam Panienka z papierowego okienka.

Pozdrawiam: Stasia

1 komentarz:

  1. Ooo! I odkryłam po raz kolejny wspaniałe twory Stasi...
    Przeczytam rozdział jak będę mieć trochę czasu, ok?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku,
Jeśli masz choć trochę siły po tak wyczerpującej notce napisać komentarz, zrób to, bo sprawisz tym niewymowną radość autorce.